זה לא משנה אם יש לכם בית חווה עם מטבח כפרי רחב ידיים, או דירה במרכז העיר עם מטבחון זעיר. בכל מקום שבו אתה מבשל, אתה באמת צריך לנסות כמיטב יכולתך כדי לסחוט מקומות ישיבה. בין אם מדובר בזוג שרפרפים שהופכים קצה אחד של האי לפינת ארוחת בוקר, ערכת ביסטרו קטנטנה, או שולחן אוכל וכיסאות מלאים (אם התברכתם במטבח גדול יותר), שיש איפה לשבת ולאכול הוא בסיסי למדי.

 

הוספת מקומות ישיבה למטבח הופכת את החדר הזה להרבה יותר פרקטי, תכליתי וחברותי..

 

האם פינות אוכל מהוות מקום מעשי וחברתי?

 

חברתי ומעשי

בסופו של דבר, פינת ישיבה למטבח מוסיפה יתרונות חברתיים ומעשיים לבית שלך. על ידי הוספת פינת ישיבה, סביר יותר שתבחרו בחירות בריאות שנותנות לכם את האנרגיה להתמודד עם היום שלפניכם. בנוסף לכך, רק על ידי הכנסת כמה מושבים למטבח שלך, אתה מעודד את המשפחה והחברים להתכנס ולחלוק זמנים מרכזיים ביום שלהם זה עם זה. זה רק מראה שהוספת כמה מקומות ישיבה פשוטים למטבח שלך יכולה להוביל לשיפורים מוחשיים בחיי היומיום שלך.

מה הקשר בין פינות אוכל לבין ארוחות הבוקר?

 

ארוחת בוקר

דוח משנת 2022 מצא שמחצית מאיתנו מדלגים באופן קבוע על ארוחת הבוקר לפני היציאה לעבודה בבוקר, כאשר רוב האנשים שעושים זאת אמרו שהם חשים לחוצים מדי בזמן, או חרדים מדי לגבי היום שלהם, כדי לאכול בבוקר.

 

מכיוון שכולם צריכים ארוחת בוקר מזינה כדי להכין את עצמם לעוד יום עמוס, הצעד הראשון הוא להפוך את ארוחת הבוקר לאירוע מהנה ששווה להתעורר אליו. פינת ישיבה למטבח יכולה להיות הנשק הסודי שלכם בקרב הזה, מכיוון שהיא מאפשרת לכם להכין משהו במהירות ואז להתמקם במקום נוח ברגע שהוא מוכן.

 

גם אם אתה ממהר, כל אחד עדיין יכול לתפוס לעצמו קערת מוזלי, פרוסת טוסט או חתיכת פרי לצד הקפה של הבוקר. הדליקו את הרדיו, התעלמו מהטלפון שלכם ופשוט קחו לעצמכם חמש דקות מאושרות ליד שולחן המטבח בכל בוקר – ואתם בטוחים לראות קפיץ נוסף בצעד שלכם..

האם פינות אוכל מהוות חלל נהדר להתאספות של כל בני הבית?

 

 

מקום להתאסף בו

לבסוף, זה לא משנה אם אתם עורכים מסיבה ענקית או כמה חברים לכוס יין – המטבח הוא המקום שבו כולם אוהבים להתכנס. אולי זה בגלל שזה הלב של הבית, או אולי זה רק בגלל שזה המקום שבו כל האוכל והאלכוהול נשמרים. כך או כך, הנחת מקומות ישיבה במטבח פירושה שהאורחים לא יצטרכו להישען בצורה מביכה על המקרר בזמן שהם מפטפטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חיפוש
דילוג לתוכן