כאשר מתעתדים לשפץ את המקלחת או את המטבח, יש לשקול ברצינות רכישה של ארונות, שקשורה למספר אלמנטים חשובים שמומלץ להבין בהם, כמו גם לכל מיני שאלות בעלות חשיבות שמוטב שתשיבו עליהן. במדריך שלפניכם נסייע לכם להתעמק ביסודות החשובים של רכישת הארונות, לרבות – סגנון אישי, מסגרת התקציב ומידות של הארונות, כאשר כל האלמנטים הללו אמורים להילקח בחשבון בטרם תגיעו להחלטה סופית של רכישת ארונות…

 

למה צריך למדוד היטב את החלל לפני הזמנת ארונות?

למרות שכיום אפשר לזמן את איש המקצוע שיגיע ממש לפאתי הדירה שלכם, ויבחן את גודל החדרים שבבית שלכם, בכל זאת מומלץ שתמדדו את החלל של החדרים בבית, כמו גם שתחשבו איפה כדאי להציב את כל הארונות החדשים שתבחרו. במקביל למדידות מקדימות של ארונות באופן ידני, יהיה באפשרותכם לספק אינפורמציה מדויקת יותר לצוות המכירות שבחנות הרהיטים, ולקבל ממנו רעיונות, הערכות או טיפים יותר מדויקות לבחירה מושכלת של הארונות שלכם.

מה החשיבות של התכתבות עם מסגרת התקציב בטרם בחירה של ארונות?

הידעתם כי רכישת ארונות מהווה בשיעור של בין ארבעים אחוזים לבין חמישים אחוזים מהעלות הכוללת של פרויקט השיפוץ האינטנסיבי שאתם מתעתדים לבצע באמבטיה או לחלופין במטבח שבבית שלכם, באופן הזה שהגדרת הפרמטר של התכתבות בהצלחה על מסגרת התקציב הכוללת שלכם היא אחד מן הדברים הראשונים שעליכם לבצע? אך שלא ייפלו הפנים שלכם, ואל לכם לפחד מהחלטות כגון אלו, משום שהארונות שתבחרו בהכרח ייתנו את הטון לחלל המקלחת או לחלל המטבח המשופץ שלכם, והן ישחקו תפקיד מוביל בשינוי המקום שלכם.

עד כמה ההיבט של התאמת ארונות לסגנון האישי משמעותי?

על מנת לשאוב השראה של ארונות שיהיו לשביעות הרצון המלאה שלכם, תעשו סיבוב בכל מיני חנויות רהיטים מקומיות, ותחפשו השראה במנעד רב של מגזינים. בעוד הארונות בייצור המוני מתהדרים בלא יותר מדי סגנונות ייחודיים, הארונות שמותאמים באופן אישי מציעים לכם ערב רב של היתכנויות, שמתוכן טוב תעשו במידה ותבחרו סגנון ייחודי של ארון אשר משתלב כראוי עם הסגנון האישי שלכם, ועם כל סגנון של ארכיטקטורה אשר שולט בבית שלכם, וכן כזה שמתאמים לסגנון של עיצוב הפנים אשר שולט ביתר החללים שבבית שלכם. באפשרותכם, למשל, לבחור בגימורים של למינציה, או בגימורים של טבעי עם כמה צבעים, טקסטורות, חומרי גלם או צורות, וכיוצא בזאת.

למה כל כך משמעותי לקנות ארונות איכותיים?

בחירה בסגנון בסיסי של ארונות מתאימה למי שמתכוון לשהות קצרה בביתו. אך מי שגר בבית החלומות שלו, בחירה של הארונות למקלחת או למטבח, כמו גם לחדרי השינה, חייבת להיות מובנית באיכות שאין שניה לה. כזאת שהפינות של הארונות יהיו מחוזקות כראוי, עם מסגרות מוצקות ועם חזיתות יציבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן