למרות שספות הן הברירה הטבעית בכל סלון, לעתים קרובות לא די בהן, ולפעמים מתעורר הצורך להשקיע יותר בסלון, ולהוסיף לו כורסאות מעוצבות. חרף העובדה שלאורה ספות מודרניות מודולריות מייצרות אפקט של רוגע אדיר, לכורסא מעוצבת עצמאית נלוות כל מיני איכויות שכמה מושבי ספות ממש אינם עשויים לחקות. אף במידה וכורסא מעוצבת ממוקמת בסלון כחלק ממערך חברותי גדול יותר, והן במידה וכורסא מעוצבת ממוקמת בפינת הסלון, חדרי השינה או חלל העבודה, כך או כך הכורסא המעוצבת מהווה תוספת אלגנטית למקום, לכל דעה ועניין. יש הרבה דברים לשקול לפני שבוחרים כורסאות מעוצבות, ולכן יצרנו בשבילכם את מדריך הקנייה שלפניכם, שיוביל אתכם לבחירה נכונה וחיוניות של הכורסאות המעוצבות המושלמות ביותר שקיימות כיום…

 

האם יש לבחור כורסאות מעוצבות בעיצובים יוקרתיים או בעיצובים פשוטים?

אם יש שאלה שהרבה בני אדם שואלים את עצמם, היא האם יש לבחור כורסאות מעוצבות בעיצובים יוקרתיים, או שמא עדיף לבחור את הכורסאות המעוצבות בעיצובים פשוטים? ואנו התכנסנו היום בשביל לעזור לכם להחליט בשאלה כל כך חשובה. באופן כללי, הכורסאות המעוצבות מוצעות למכירה במנעד רב של צבעים, טקסטורות, סגנונות או עיצובים. משמע – מציאת ההתאמה האופטימלית לחלל היא הרבה יותר קלה מכפי שאתם סבורים. כאשר ריפוד של כורסאות מעוצב יכול להיראות כמו הבחירה המושלמת, ריפוד קונבנציונלי של הכורסאות המעוצבות עשוי להוסיף ריגוש או חיוניות למקום באותו המשקל. בעצם, הבחירה בסגנון תלויה רק בהעדפה האישית שלכם, ואף בהבנה איזה סוג של כורסה מעוצבת ישלים באופן הכי מיטבי את המקום שבו אתם מתכוונים לייעד את הכורסאות המעוצבות. ונסיים עם אמירה נוקבת – כורסא מעוצבת ואיכותית תשרת אתכם לטווח הארוך, בשל כך עליכם לבחור בעיצוב שבו תוכלו להרגיש בנוח עם עצמכם בראייה של כמה שנים קדימה.

האם כורסאות מעוצבות צריכות להתאים לאופן הישיבה שלכם?

כדי לדעת איזה סוג של כורסאות מעוצבות לבחור תנסו לדמיין את עצמכם בבוקרו של ערב שבו יורד גשם, עם משקה חם ביד אחד, ועם ספר עלילתי, מה צורת הישיבה שלכם, האם אתם שוכבים אפרקדן על משענות הידיים או שמא אתם יושבים בזקיפות, האם אתם תוחבים את הרגליים מתחתיכם או שהן על גבי הרצפות? בעוד כל בן אדם מעדיף להרים את רגליו באופן אחר, יש לוודא בחירה בכורסא מעוצבת שהכי תתאים לסגנון הישיבה שלכם. לצורך העניין נמחיש – במידה והנכם מעדיפים להתכרבל על גבי הכורסא המעוצבת שהרגליים שלכם למעלה מהרצפה, כי אז כדאי שתבחרו כורסא מעוצבת מובנית עם מושב מרווח. ובמידה ואתם אוהבים לשבת מתוחים בסוף שבוע רשמי לקפה הראשון של הבוקר, כי אז כורסא מעוצבת זקופה עם זרועות נתמכות בצדדים יכולה להיות הבחירה המושלמת שלכם. כדי לוודא שהבחירה העיצובית שלכם תהיה הכי נכונה, מומלץ שתגיעו לאולם התצוגה של כורסאות מעוצבות ותתנסו בעצמכם פיסית בכל האפשרויות שציינו לעיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חיפוש
דילוג לתוכן