יש שאומרים כי המטבח מהווה את לב לבו של הבית, לעומתם יש שיהיו מוכנים להישבע כי הסלון הוא מרכז הבית, ולטובת האחרונים נגיד, כי קניית ספות בהחלט מהווה את אחת מן ההשקעות הכי חשובות שיש לבצע בשביל מקום המשכן הקבוע שלכם. הספות בסלון מתפקדות במגוון רב של פונקציות, כגון – עליהן נוטים להירדם, להתרווח, לצפות בתכנית אהובה בטלוויזיה, לקרוא ספר טוב, לארח חברים טובים וקרובי משפחה, לשתות או לאכול, וכיוצא בזה, ולכן זה ממש הגיוני שתיקחו את הזמן על מנת להשקיע בבחירת הספות שישרתו אתכם נאמנה לטווח הארוך. בעוד בחירת ספות איננה עניין של מה בכך, אף משום תג המחיר הגבוה שלהן, ואף בשל השפע האדיר שקיים בשוק, כדאי שתתעמקו במדריך שאנו מביאים לכם במאמר זה, ותקראו אותו היטב מן תחילתו ועד סיומו…

 

האם יש למדוד ספות בטרם רכישתן?

עם יד על הלב, הדבר הכי נורא בקנייה של ספות בא לידי ביטוי שכאשר הן יגיעו לדירה שלכם יסתבר, למגינת לבכן, כי הן ממש אינן מתאימות לחלל הייעודי שלהן, ובשל כך הדבר מצריך את המדידה שלהן בטרם רכישתן. זה לא הזמן להיות שאננים או להתעצל, תוציאו מהמקום את סרט המדידה, וכן תוודאו שהנכם משוכנעים במאה אחוזים שמידות הספות המרביות יותאמו לגודל של הסלון שלכם. אך הסירו כל דאגה מעל ללבכם, אנחנו כאן ממש כדי לעזור לכם, ולכן, במידה והגישה מוגבלת בחלל, שמא תידרשו לבחור בסגנון של ספה עם גב נמוך, ספה שיש בה רגליים נשלפות או גם ספה בעיצוב מודולרי שאפשר לקבל בכמה חתיכות. או באם הסלון שלכם קטן למדי, כדאי שתשקלו לבחור בספה דו מושבית. יתכן שאתם מפנטזים על המראה של הספות כמו בחלומות הכי ורודים שלכם, אך כדאי שתהיו אף פרקטיים. הבשורות המשמחות הן שכיום, הרבה יותר קל מאי פעם להתאים את הספות באופן אישי, כאלו שבאמת ישרתו אתכם נכונה, ויתכתבו עם הסלון בהצלחה.

כאשר אתם מתעתדים למדוד ספות, טוב תעשו אם תקדישו זמן אף לרוחב גב הספה, והן לעומק, מגב הספות לחזית שלהן. תשימו לב לעומק של הספות במידה ואתם רוכשים ספות לחלל יותר קטן, וזאת משום שעומק המושבים עשוי להשתנות לפעמים מהספות הגדולות לספות היותר קטנות. בנוסף לכך, תשקלו את הגובה של הספות, בפרט באם בסלון יש מדפים או רדיאטור, לצורך העניין. וכיוצא בכך .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חיפוש
דילוג לתוכן